אור למחול - בית הספר לתנועה ולמחול

כתובת: הסנפיר 8

בית הספר המקצועי העירוני לתנועה ומחול אור למחול שם לעצמו מטרה לקדם את המחול בעיר יבנה בקרב ילדים מכל שכבות הגיל ומבוגרים כאחד.

אור למחול מציע מגוון רחב של חוגים לילדים מגיל 3 ועד מבוגרים, במגוון סגנונות: תנועה יצירתית, ג'אז, מודרני, בלט קלאסי, היפ-הופ, מחול ישראלי,  ברייקדאנס, אימפרוביזציה/ קומפוזיציה ועוד.

בית הספר מעודד את ההתנסות הבימתית, ומאפשר לרקדנים בכל קשת הגילאים מגוון רחב של אפשרויות לפיתוח היכולות האישיות והפרפורמריות תוך חיזוק הביטחון העצמי וסלילת הדרך בעיצוב אישיותם של הרקדנים.

לבית הספר מגוון של מסלולי ריקוד שונים אשר מאפשרים לכל מי שחשקה נפשו בריקוד ובמחול, למצוא את עצמו רוקד בהנאה בשיעורים.

מסלול גיל הרך גילאי 4-6

מסלול שיעורי תנועה יצירתית חווייתיים ומהנים כמפגש ראשוני עם עולם המחול, היכרות וחשיפה של הרקדנים הצעירים בצעדיהם הראשונים בעולם המחול.

מסלול חוגים חווייתי 7-18

במסגרתו לומדים תלמידים החל מגיל 7 ועד כיתה יב' ומעלה בשיעורים שנתיים בקבוצות סגורות.

מסלול  מקצועי – להקות ייצוגיות

במסגרתו לומדים תלמידים מכיתה ד' – צבא, מגוון רחב של שיעורים, בקשת רחבה של סגנונות מחול ותנועה בדרך למסלול הלהקות וההופעות המקצועיות.

במסלול המקצועי ניתנים שיעורי חובה כחלק מסל השעות ושיעורי בחירה. כל זאת תוך שימת דגש אישי על כל רקדן ורקדנית, והתייחסות ממוקדת ליכולותיהם האישיים של הרקדנים ולסגנונות המחול אותם הם מעוניינים לפתח.

מסלול פתוח 20+

במסגרתו רוקדים רקדנים בוגרים מצבא ומעלה, המתמקצעים בסגנון ריקוד מסוים, וחלקם ממשיכים עם הלהקות ולוקחים חלק במגוון ההפקות של בית הספר למחול.

מסלול בוגרים

היצע שיעורים במגוון הסגנונות לגילאי 30+, במסגרת שיעורים שנתיים או פתוחים.

 

 

אור למחול מאמין כי אפשר להוציא מכל אחד ואחת את האהבה למחול ולפתח אותה וזו שאיפתנו. היחס האישי עומד בראש סדר העדיפויות של המרכז, שכן הוא משפיע השפעה ישירה על התפתחותם והישגיהם של הרקדנים.  המרכז משמש בית לרקדנים  וכך, ביחד ובליווי רצוף ואישי של צוות המורים, אנו שואפים להגיע להישגים הגבוהים ביותר.

הלהקות הייצוגיות העירוניות של בית הספר למחול הפכו לשם דבר ומשתתפות דרך קבע בפסטיבלים כנסי מחול ארציים ותחרויות שונות בארץ ובעולם.

כיום להקות אור למחול הינן מושא הגאווה של העיר יבנה.  

 

powered by ATARIX